Gå til innhold

Passat Highline 2006

Ranger emnet


Bora2000SR

Anbefalte innlegg

Etter my om å men har jeg endelig tatt meg tid til å starte tråd om passaten min.

 

Er mye skriving om bilen her nå men frykt ei!! bilder rett nedom:)

 

Vel,

Bilen det er snakk om er en 2006 mod highline stasjonsvogn 1.9tdi.

 

har ikke noe bilde av den som den var men dere vet jo hvordan den ser ut. kommer bilder etter hvert nå.

 

Det som er gjort hittill er: montert kenwood dvd som jeg hadde i min bora tidliger, pluss 2 12" pioneer subber.(skal gjøres om), siderutene fremme er tona i ca samme toning som orginalt bak. ble en film som heter desert(riis bilglass) fikk tak i 18" felger med svart senter og polert alukant med nankang 225/40-18 vinterhul som jeg ikke kommer på merket på, åsså sommerhjula ble polerte helchrome velocity 8,5x20" ET35 med nankang ns2 225/30-20" dekk.

 

tåkelys, kjørelys og fjernlys har blitt dressa opp med xenon og parklys er dioder med motstand (fra dioder)

 

Helsvart streamer er også på plass selvfølgelig:)

 

justerbart senk er bestilt og kommer forhåpentligvis om noen dager.. eller rett over helga nå:)

 

Her er bilder:)

 

Her er den med 20" montert om noen spekulerte:)

27052010023.jpg

 

Her er det et dårlig mobilbilde av den med toninga av rutene.

IMG_0201.jpg

 

Vet den er skyhøy, men justerbart er bestilt å på vei:)

 

vidre planer foreløpig er rieger frontspoiler og emblemfrigrill. dette blir vel gjort iløpet av 1mnd lr noe. noen som vet å få til en billig penge??

 

her er litt flere uggne mobilbilder foreløpig....

27052010034.jpg

27052010031.jpg

Endret av Bora2000SR

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Endelig flere med 3C :)

Blir bra dette!

 

takk for det du:P ble ikke så dum din heller etter hvert da:)

 

blir arti å se hvordan det blir me senk og 20".

 

vil jo ha det lavt.. boran var lav så kan ikke være noe dårligere på denne:P

 

skal bynne å hive meg på treffene på nidarvoll på søndager fremover tror jeg:) mn vil få på senk først..hehe...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det du:P ble ikke så dum din heller etter hvert da:)

 

blir arti å se hvordan det blir me senk og 20".

 

vil jo ha det lavt.. boran var lav så kan ikke være noe dårligere på denne:P

 

skal bynne å hive meg på treffene på nidarvoll på søndager fremover tror jeg:) mn vil få på senk først..hehe...

Skjønner at du ønsker senk først ja ;p Skulle hatt mer senk jeg også. Har for øyeblikket bare 30mm senkefjærer på min. Hadde tenkt å få på justerbart til sommeren, så begynner å få det travelt :p

 

Må vel hive meg med på treffene etterhvert jeg også. Har til gode å møte opp enda :p

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ønsker senk først ja ;p Skulle hatt mer senk jeg også. Har for øyeblikket bare 30mm senkefjærer på min. Hadde tenkt å få på justerbart til sommeren, så begynner å få det travelt :p

 

Må vel hive meg med på treffene etterhvert jeg også. Har til gode å møte opp enda :p

 

ja vil ha mere senk enn 30mm ja:P

 

venter på mitt nå.. kan skeffe til deg også om du er intrisert.. får det til rundt 3600kr. send PM så kan vi ta en prat der..

 

ja har tilgode det jeg og gitt.. er vel kanskje litt med at de fleste der kjenner jo hveraqndre.. føler meg litt dum om jeg bare kommer dit å parkerer å stiller meg med folket:) hehe...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emblemfrigrill helchrome og rieger frontleppe bestilt før helga:) gledings når det kommer!!!! lurer på hvordan det går med senk på denne:S hjula er jo litt voksne så håper ikke det tar borti:) så mye værtfall:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. den skal bort.. var mest ett prøveprosjekt men det ble for jalla etter min smak så skal få montert ny potte med dobbelt enderør som fyller ut utspariungen i fangeren perfekt:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
Skjønner at du ønsker senk først ja ;p Skulle hatt mer senk jeg også. Har for øyeblikket bare 30mm senkefjærer på min. Hadde tenkt å få på justerbart til sommeren, så begynner å få det travelt :p

 

Må vel hive meg med på treffene etterhvert jeg også. Har til gode å møte opp enda :p

 

 

 

Ser du nevner treff, kan eg tør spørre kor det blir treff for "oss" med passat 3c :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
emblemfrigrill helchrome og rieger frontleppe bestilt før helga:) gledings når det kommer!!!! lurer på hvordan det går med senk på denne:S hjula er jo litt voksne så håper ikke det tar borti:) så mye værtfall:)

Hvis du senker mer enn 30 kan jeg love deg at det tar borti bak. Men bare la vær å ha passasjerer eller ha noe i bagasjerommet, så går det bra for det meste:blunk:

Fin bil forresten:hailvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår