Marius__ Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 hva må gjøres og hvem leverer chipper for dette? regner med noen her inne har kjørt på dette så tar jeg gjerne imot tips og triks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Jeg leverer chipper satt opp for 16v med turbo til 8v styreenheter. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorFørtti Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Jeg kjører med en BSR steg 2 chip til 8v på min 16v turbo. Virker å fungere fint det... Chippen er jo kun til fuel, tenningen har jo egen boks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stefanhoven Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 242-T6 her på forumet selger chiper :) Siter Mvh Stefan Hoven ----------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Jeg har handla av 242-t6. De rekker til 350 hk. Tror det er hi-tuning chipper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg