Gå til innhold

Vurderer å selge min A3, prisforslag?

Ranger emnet


fragaria

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vurderer nå å selge min elskede A3. Har bodd utenfor byen et år og har vært avhengig av bil, men nå som jeg bor i Oslo er det ikke nødvendig og absolutt ikke godt overens med studielån. Håper derfor noen av dere kanskje kan hjelpe meg med å foreslå en pris for bilen, så her kommer litt fakta.

 

Audi A3 Attraction

1.6 bensin

2003-modell

5 dører

91.000km

Metallic lakk

Audi Concert-anlegg

 

Selges med:

To sett dekk (nye vinterdekk høst 09)

Et sett originale alu.felger

Et sett originale hjulkapsler

Takbøyler

 

EU-godkjent feilfritt februar 10.

Akkurat hatt 3. store service (30.000km)

Nye bremser (Mai).

Nytt batteri (Januar).

 

Småskader i lakken, pluss en ripe langs hele langsiden (begge dører og bakdel), helt nederst, synes lite.

Feil på bensinmåler, viser alltid 0.5cm for mye.

Rust i elektronikken i bagasjeluke, åpnes kun ved autoåpner på nøkkel.

 

Ellers går bilen som en drøm. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at da jeg kjøpte den for nøyaktig et år siden hadde den gått 70.500km, hadde ingen av disse skadene i lakken.. :chairshot Ingen elektrisk feil på bensinmåler og heller ingen rust i bagasjeluke, men ble solgt uten hjulkapslene.

 

Da kjøpte jeg den for 120.000, men fikk beskjed om at det var en god pris.. men det vet man jo aldri da..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg jo ikke på engang.. Hehe, her kommer det:

 

Lakkskaden på siden:

skade2.jpg

skade22.jpg

 

Lakkskaden foran (og litt på skilt):

skade1.jpg

skade12.jpg

 

Bilen i sin helhet:

MGPogbil001.jpg

 

Den har også litt lakkskader på støtfanger bak, et sted der det har gått gjennom til det svarte, og litt småplukk her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det tenkte jeg jo ikke på engang.. Hehe, her kommer det:

 

Lakkskaden på siden:

skade2.jpg

skade22.jpg

 

Lakkskaden foran (og litt på skilt):

skade1.jpg

skade12.jpg

 

Bilen i sin helhet:

MGPogbil001.jpg

 

Den har også litt lakkskader på støtfanger bak, et sted der det har gått gjennom til det svarte, og litt småplukk her og der.

 

jeg ville ikke betalt mer enn 80 000, pga skadene som er, er kostbare eller meget dyre. så ville ha lagt meg litt lavt og så fått de til og by på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår