Gå til innhold

Vento'n

Ranger emnet


magnarbore

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg i vinter en utrolig billig bil. Fikk den for 3000 av onkelen min. Deretter var det EU-godkjenninga; bilen ble ikke godkjent, men måtte bytte bremserør. Alt i alt, kom hele bilen, etter godkjenninga på 7000. Dette mener jeg er utrooolig billig.!

HAr aldri hatt noe problem med den enda, ikke i vinter engang. 30 blå, og den startet med en gang :) Så nå skal den fikses og mekkes på !

 

det som ble gjort før jeg kjøpte var:

-bytte frontrute

-Bytte samtlige bremser

 

da jeg kjøpte, så den sånn ut :

tn_IMG_1168_2.JPG

tn_IMG_1171.JPG

Endret av magnarbore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i februar ble jeg også påkjørt av en idiot mens jeg var på skolen. Fikk da en stor bulk på hele v.side, samt en stor bulk på v.hjulbue bak. Han som gjorde det, ga aldri beskjed, så mer ble det ikke ut av det!

 

Skal nå bytte begge dørene, som jeg kjøper fra hogging, og lakkerer. Hjulbuen har jeg nå fikset selv, mangler bare lakk

 

bulken:

tn_2010-05-27%2019_1.42.20.jpg

tn_2010-05-27%2019.42.58.jpg

 

etter fiks:

tn_2010-06-02%2012.50.54.jpg

 

Har også som dere ser, montert coilovers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten om dette har jeg i dag også sotet baklyktene mine, og syns selv det ble veldig bra!

tn_2010-06-02%2010.51.34.jpg

tn_2010-06-02%2011.48.29.jpg

tn_2010-06-02%2011.48.37.jpg

 

Det som gjenstår nå å gjøre er :

- Fikse rust

- Sote samtlige ruter

- Sette på noen fete felger (16"/17")

- Montere hjulbue utbyggere

- Fjerne skvettlapper

- Clean bakluke, med en fancy løsning på skiltfestet/skiltlys

- Skaffe chromespeil/speildeksel

 

utenom dette har jeg ikke helt de store planene, grunnet at jeg liker en litt enkel clean bil, uten de helt store plastikkdetaljene:)

 

kom gjerne med tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i dag og kjøpte meg litt lakk og stuff's. det jeg har gjort nå er å lakkere hjulbuen tilbake i bilens org. farge etter at jeg hadde sparkla osv. Syns resultatet ble ganske brukbart! Bilen er trossalt 15år gammel, og det var etter min mening mye bedre å spare de 6k som en utretter skulle ha for å fikse det :P

første gang jeg har gjort noe liknende, og ble som sagt bra fornøyd :)! bilder :

tn_2010-06-04%2018.49.38.jpg

tn_2010-06-04%2018.49.44.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår