Edmund1992 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei har nettopp kjøpt meg ny spiller for bilen. Den fungerte helt greit på starten men så plutselig så slokna den. Har sett etter om det er en sikring som har gått og det virker ikke sånn. Har kobla og prøvd flere ganger. Den gamle spilleren som sto i fungerer fortsatt helt fint. Spilleren er visst ikke ødelagt ettersom jeg dro tilbake til butikken og der fungerte den helt fint. Her er spilleren jeg kjøpte. http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-6200BT/index.html Noen ideer hva som kan være gærent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 hvilken bil har du? noen biler har flere sikringsbokser... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edmund1992 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 jeg har en seat ibiza 2000 modell.. Men tror vi har funnet feilen. cd spilleren får ikke nok backup strøm elller noe sånn at vi må koble om på ledningene osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg