stimpee Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 hei. bilen er en Audi 100 1981 mod med mekanisk innsprøytning (K-jetronic). Problemet mitt startet som svak nøkking, jeg var ute og kjørte normalt å når jeg kom til er kryss å skulle dra ut 2.gear merket jeg at bilen ikke gikk som normalt. mange mente det at det var kondens i bensinen (noe det ikke var). problemet ble bare værre å værre og nå kan jeg kunn starte bilen og den kan stå å gå på tomgang, men med en gang jeg trør på gassen dør den ut. av og til går bilen noenlunde og jeg kan kjøre litt med den men har nesten ingen kraft i bakkene. bensinpumperelet blir veldig varmt. har byttet rotor, fordelerlokk, plugger og bensinfilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stimpee Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 kan det være dysene eller k-jetten som begynner å ta kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Jeg tror nåkk det er bensinpumpen din som er syk. Om du er i tvil så sjekk bensintrykk.. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg