Loftaas Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei. Jeg har 2 Toyota Carina 93'. En med bensinmotor og en med dieselmotor. Bilen med bensinmotor har sylindervolm på 1.6 og gått 148.000km. Bilen med dieselmotor har sylindervolum på 2 og gått 350.000km Det jeg lurer på er om jeg kan bytte motorer? Ta bensinmotoren i bilen som har dieselmotor? Er det mulig? vil det koste mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJensen Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei. Jeg har 2 Toyota Carina 93'. En med bensinmotor og en med dieselmotor. Bilen med bensinmotor har sylindervolm på 1.6 og gått 148.000km. Bilen med dieselmotor har sylindervolum på 2 og gått 350.000km Det jeg lurer på er om jeg kan bytte motorer? Ta bensinmotoren i bilen som har dieselmotor? Er det mulig? vil det koste mye? hei, da må du flytter overtanken og rørene samt pumper osv, hvordan dette blir med godkjenning vet jeg ikke, men burde være mulig. du må også bytte instrymentbord og ledningsnett da disse ikke er likens. forstilling og bakstilling er stivere på diesel enn 1.6 ellers er jeg ikke kjent med Carina E diesel, siden jeg kun holderpå med bensinmotorer:P Siter 00' Lexus IS200 TTE (bruksbil) 92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil) 94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt) 99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt) 01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg