Gå til innhold

Delebil Passat stasjonsvogn 93 mod. 2,0 16v

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har noen bilder av bilen på http://www.rune.mysite.ws . Det er bilder fra ombyggingen osv. har ikke gjort så mye med bilen enda. orker ikke å stå ute å fryse. har bare en kald garasje.

I 2.0 16v er det 136 friske hester. Går bra faktisk. så det er en grei motor å sette inn. Jeg satt i en VR6 for å få enda mer dreiemoment. Kjører mye i løpet av året så det er greit med en mil-sluker

Kan også selge i deler ja. Men helst motor og girkasse samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare 2l 8v jeg - med 115 :( *missunelig* men bilen min har hatt 1 eier da (onkelen min) siden den var ny.. og han er pirketet!!! hehe gått 167k :) blir sikkert en bra bil, men ak at det ikke er 16v

Nice felger på bilene dine da!! digger skinnintr i bilen din :) har du noe formening om corrado intreiør passer i passaten..?? kunne tenkt meg baksetene og dørtrekket.. ??

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

har bare 2l 8v jeg - med 115 :( *missunelig* men bilen min har hatt 1 eier da (onkelen min) siden den var ny.. og han er pirketet!!! hehe gått 167k :) blir sikkert en bra bil, men ak at det ikke er 16v

Nice felger på bilene dine da!! digger skinnintr i bilen din :) har du noe formening om corrado intreiør passer i passaten..?? kunne tenkt meg baksetene og dørtrekket.. ??

corrado er jo 3 dørs så blir jo litt rart, desussten vil jo ikke dør trekk passe bak :(

jeg har bare den triste mono jet'n med 90 hester jeg.. min er også stelt pent med 2 eiere, den siste siden den var 1 år gammel ell no.. fult service hefte og 130 km på klokka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den motoren jeg har passer jo rett i hvilken som helst passat av samme type. Det er faktisk bare 8 bolter så er den på plass :) den står ferdig med girkasse og akslinger og hele pakka. så det er ikke mye arbeid. tok meg og en kamerat ca 5 timer å bytte over. Så det er fort gjort. Ledningsnettet ligger også klart :)

Stolene i en corrado passer rett i. Men hadde blitt litt rart med setene bak fra en corrado ja hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider