danieljenssen Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Pm sendt Siter Vw golf c `82 Vw golf cl `83 Vw passat cl `94 Vw Jetta syncro`90 -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljenssen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 disse selges nå, ring 97426938 før de vrakes, selges grunnet at jeg ikke har egnet garasje til å holde på Siter Vw golf c `82 Vw golf cl `83 Vw passat cl `94 Vw Jetta syncro`90 -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddes Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 Er intressert i originalratt hvis du ønsker å selge løst? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janiel93 Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 hei, har fått ny bruker, disse bilene er nå vraket, men et mindre rustent eksemplar av en firedørs er nå i mitt eie, dette er foreløpig bruksbil som jeg ordner litt nå og litt da, prosjektet nå framover er ei 66`boble. har fortsatt frontplate, framskjermer, baklykter, fangere, en kana og en bakre hjulbue og div småting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg