espen_99 Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Har akkuratt blakket meg helt ved innkjøp av en Audi avant 1,9 tdi, og med fremtidige kommende utgifter, er det lite penger til å jåle opp bilen for. Likevel klarer jeg ikke tanken på å kjøre rundt i en helt orginal bil og tenker derfor å legge 5 tusen kr i makeover. Til nå har jeg rubbet bilen og polert den opp med maskin, så den skinner i den grønne metallic lakken sin :) Har lyst på felger, da kun orginale står på nå. Her må det nesten bli brukte. Tips? Best om de befinner seg i Rogaland så jeg slipper den dyre frakten. BILEN SKAL DESVERRE IKKE SENKES grunnet fremkommelighet til bosted/hytte. Dette må det kanskje tas høyde for med hensyn til felgvalget Har hatt senket bil før og det gikk ikke så bra for å si det mildt. Stylingtips mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 (endret) Kjør på med enkelt med samtidig noe stilfult. Faceliftlykter foran (gjerne med xenon) og facelift lykter bak. S4 / RS4 grill og muligens chrome-kapper for speila? :) Styling til rundt 5000,- Kan bare vise deg litt hvor mye facelift-lykter har å si :) Kosta meg 800,- + frakt. Så kom xenonkit i tilegg. Grøfelys er også ettermontert. Ebay er din venn når det kommer til dette :) EDIT: Veit ikke om du har sjekka denne tråden men er mye å se her: http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/182983-inspirasjonstrad-audi-a4-b5.html Endret Mai 30, 2010 av SupRnova Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg