xistenz6 Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Hei må bytte register reim og stramme hjul på bilen etter at den game røyk for meg. Men klarer ikke og finne ut hvilken reim som jeg sakl ha. har ¨søkt på mekonomen men der kommer det opp 3 forselige reimer og flere hjul. Noen som kunne hjulpet meg med og finne reilm og hjul? hels en bilig en:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Du må sjekke opp mot chassisnummeret ditt for å finne rett reim og rulle. Bytt også vannpumpa! Mulig Velox Motor kan gi deg en grei pris på komplett sett. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xistenz6 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 hvorfor bytte vannpumpa også? oki takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xistenz6 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 (endret) Nå har jeg fått byttet reim:) jo NG motorene tåler reg-reim brudd. min gjorde det. og var bare og sette på ny reim så var den like fin igjen:) Takker for svar Endret Juni 2, 2010 av xistenz6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg