Jump to content

a4 b5 uten takrails?

Rate this topic

holma83
 Share

Recommended Posts

er det noen utgaver av a4 b5 avant som er levert orginalt uten takrails?min har ikke rails men vet ikke om noen eiere før meg har fjernet de eller hva...kan ikke se noe spor/merker av evt sparkel eller lakkforskjell noe sted.er ihvertfall bra gjort hvis de er fjernet...noen som vet?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Heyder
      Heisann, holder på å skal få min A4 B7 Avant 2007 modell eu godkjent men den verste 2'er feilen jeg fikk er feil med høydenivåreguleringen av nærlysene. I forkant av eu kontrollen fant jeg kabelbrudd på alle 3 kablene som går til sensoren på førersiden fremme. Fikk ordnet dette og skøytet ordentlig men det funker likevel ikke, sensor er ny. Lurer da på hva som skal til for å eventuelt fikse dette? Om noen andre har vært borti dette og vet hvordan det kan fikses? Ville helst spare meg for et verkstedbesøk.
      På forhånd takk.
    • By pellusen
      hei, har planer om og bytte motor i min audi 100 c4 rett etter jeg er ferdig med fagskulen. det prosjektet vil eg ta på meg på grunnen av att eg kresja min s6 avant og fikk fort tak i ein audi 100 sedan. men hva må til vist eg har komplett delebil ? er det plug and play eller må de gode gamle sveiseapparatet fremm? eventuelt deler hva deler trenger jeg ? 

har planer om maxxecu datasprut. 

fint vist nokken kunne laga ei forklaring eller ei to do list vist det går and, all hjelp og komentara blir verdsatt 

• By Freme
      Skal trekke kabel fra batteriet til forsterker i bagasjerommet, og lurer på hvordan den kan legges finest som mulig. Skal også legge signal kabel fra Spiller til forsterker.
      Noen som har tips til hvordan jeg gør dette?
      Er en Audi A4 Avant 2006 usikker på om det er B6 eller B7
    • By Opelastra1996
      Er det mulig og ettermontere takrails på en tourer/stasjonsvogn som er levert uten slike?
    • By TKarlsen
      Et sett med frontlykter til en 95-99 Audi A4 B5 selges. Settet er pent, og lite brukt. Ikke matte. Ingen riper i hovedlyktene. Liten sprekk i sideblinklyset, men synes nesten ikke. Selges fordi jeg skal få bilen til å bli 100% original igjen. 

Dette settet:
      http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/chrome-hovedlamper

Det følger med alt du trenger. 2stk hovedlykter, og 2stk sideblinklys. Med disse lyktene får du en prefacelift til å se ut som en facelift. Passer rett på en 95-99 modell. 

Pæretype: H7/H7

Det følger også med xenon kit til både nær og fjern. 35W i nærlys, og 75W i fjernlys. 

Settet befinner seg i Askim, er fast montert på bil idag men blir demontert mot helga. Klar til å bli hentet i April
      Pris: Bud per mail eller PM

• Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy