a[c]e Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg ser på en 2009 Audi A4 som IKKE har LED/Xenon-lys.. Spørsmålene mine er som følger: - Går det ann å bytte hele innsatsen til originale Audi Xenon-lykter? - Om ja, hva snakker vi om i pris? Tusen takk for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 1500 Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Kjøp en converson sats på E-bay, du trenger ikke å bytte hele lykten selv om mange delebutikker og forhandlere sier det. Xenon er pæra og en converter, bygger ofte om dette og det er "lett som en plett" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 For å få det godkjent så er det meget omfattende. Det skal høydejustering til osv. For å få til led opplegget så er det også mye jobb.. Kjøp heller en bil med xenon og led... Eller importer en bil selv.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Er det allerede projektorer kan resultatet bli bra med ettermontertxenon kitt :) Er det vanlige halogen reflektorer ser det bare jalla ut medlysspredningen :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Er det allerede projektorer kan resultatet bli bra med ettermontertxenon kitt :) Er det vanlige halogen reflektorer ser det bare jalla ut medlysspredningen :) Det hjelper lite når det er PKK (eu-kontroll) og en med litt innsikt ser at det er feil lykter... :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 første spørsmål blir igrunn: godkjent eller ikke ? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Etter å ha sett på første post en gang til så er han ute etter originale xenon lykter så da går eg utifra at det blir godkjent uansett om han har alt som trengs altså :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg