Gå til innhold

Sierra 1500

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sierra 1500

  • Bursdag 05/19/1958

Contact Methods

  • Bosted
    Sarpsborg

Sierra 1500's Achievements

  1. Hei, ut i fra løsningemn mad alle disse stetene er det 3 punkt på sidene men ikke i midten. Sjekk linken for 2006 her. http://www.dinside.no/839859/ny-vw-touran
  2. 800 spenn og bestillingsvare ? Lukter ikke gull !! Sjekk E-bay i Tyskland så finner du dette for et par 100. Eller ta en runde på skroten i nabolaget, mange av disse bielne ble senket med fjær sats, regner med at du lett kan finne det om du "gidder".
  3. Kjøp en converson sats på E-bay, du trenger ikke å bytte hele lykten selv om mange delebutikker og forhandlere sier det. Xenon er pæra og en converter, bygger ofte om dette og det er "lett som en plett"
  4. Gammel trommel er lett match, juster avstanden på håndbrekk spindelen, og du har like bremser. Sitter en så kallet selvjustering i håndbrekket, dette kunne ha virket om det var laget i RVS eller Titan, men i alm. jern satte det seg fort fast. Få med dama eller en kompis, sett vedkommende inni bilen med oppdrag om å dra til og løsne brekket mens du ser på inni trommelen så sjkønner du tegningen med en gang. Det du skal justere ser ut som en torpedo med en krans på, kransen skal være løs, sittern fast på med en tang og kryp olje (556/CRC etc)løsne den og juster. Legg merke til at det er et hull i bremseskjoldet bak kransen, gjennom her kan du justere med trommelen på (med et flatt skrujern), men OBS spindelen er lik på begge sider så på den ene siden tar skrutr. oppe og trekker ned på andre siden blir det da motsatt , ned -opp. Hvis du ikke får det til gjennom hullet, kan du tørr justere, dvs. juster med trommelen av til du akkurat får tredd trommelen på likt (ca) på begge sider.:m'm:
  5. Bergheims rolle er utspillt når det gjelder "skriv for produsent". Vekt er det som avgjør om det kan nedregges, om ingen har klusset med det fra før vil du finne en TAG (klistremerke) i døra som angir faktiske veketer for din bil. Kontakt din lokale Biltilsyn (IKKE GJØR DETTE PÅ HAFSLUND) og spør om de kan bruke tagèn og veie bilen. Er det satt inn et ekstra blad må dette fjernes, pass på at skillevegg er montert. Så i et eldre innlegg at noen mente Chevrolet SS400 som Alfaset tok inn er Mexico produserte, dette er helt feil. Alle disse er produsert i Fort Wayne Indiana USA og er egentlig GMC Sierra C-1500 produsert for Mexico. I disse står motorcode K som er TBI 350 fra GM Canada på 210 HK, en motor som da var 4 år gammel. Litt trix å mix:pray
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår