nessrnj Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Noen som har erfaring med 1,8 20V automat? Skal se på en passat 1998 stasjonsvogn nå i helga:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 er vel ikke noe spesielt billige i drift vil je tru :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei, Har en slik en selv. Har ikke opplevd problemer utover det som er vanlige slitedeler. Pass på at automatkassa girer fint og at det har vært byttet olje på den hvis den har gått langt. Manglende oljeskift tar knekken på disse kassene og mange lever ikke lenger enn 200-250000km hvis de ikke har blitt passet på. Min drikker ca 0,8 l/mil på ren langkjøring og ligger på 0,9-1 l /mil på blandet kjøring/bykjøring. Ellers grei og komfortabel bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Heihei:) Jeg endte opp med å kjøpe den. Veldig fornøyd, men merker at bensin nåla beveger seg raskere en den gamle corollaen med 2 liters dieselmotor. Min er kjørt 150 000, og har nettopp vært på service. Den har jo vert på alle servicer, så regner med at Møller har det under kontroll på vedlikeholdet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Heihei:) Jeg endte opp med å kjøpe den. Veldig fornøyd, men merker at bensin nåla beveger seg raskere en den gamle corollaen med 2 liters dieselmotor. Min er kjørt 150 000, og har nettopp vært på service. Den har jo vert på alle servicer, så regner med at Møller har det under kontroll på vedlikeholdet:) Problemet er at oljeskift på kassa ikke ligger inne i serviceprogrammet til møller. Dette er derfor mest sannsynlig ikke gjort. Ta en prat med transtec på Bryne, så kan de fortelle deg viktigheten om dette. De er en av få spesialister på automatgir i landet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 ...og BØR gjøres, hvis ikke er det STOR sannsynlighet for at kassa ryker, og disse er dyre og vanskelige å få tak i. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessrnj Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Det har blitt gjort på sist service!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg