Vegardb92 Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Modda en E30 Coupe for noen minutter siden..... ting som er gjort: senk svart rondell d58 felger med andre dekk brembo bremser røde blinklys istedet for oransje sota ruter var en 318i så jeg fjerna logoen... skulle finne en 325i logo men det ble visst ingenting istedet :P Original Mod Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Først og fremst: Finn et bedre bilde å jobbe ut i fra. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 tøft, husker jeg modda den også for "noen" år sia:P Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shyol Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Først og fremst:Finn et bedre bilde å jobbe ut i fra. vel så lenge oppløsninga holder mål så er det bare å digitalt enhance det og scale det litt ned! Handler nesten bare om oppløsninga og hvor mye "Blur" det er på bildet!?! Syns de ble bra jeg vegard :D Siter "Kan jeg være med og leke?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 tøft, husker jeg modda den også for "noen" år sia:P Så du lever enda Christian? Har ikke hørt fra deg på en gooood stund. Hvor ble det av sladdinga ved rundkjøringa på greverud?:P Til modden: Pent gjort! Bra utførelse og passende modifikasjoner! Du er på god vei! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Først og fremst:Finn et bedre bilde å jobbe ut i fra. Så fint å konstruktivt.. :thumb Så først og fremst: komenter modden om du skal komentere, ikke orginalbilde.. sant som du sier at det ikke er det beste bilde. men det funker. Vegardb92: Blei ikke så halvgæærnt det der. Men ville funnet noen andre felger uten de gule bremsene eller hva det skal forestille.. "omlakkeringa" av bilen ble veldig bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg