Hans Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Noen som skal på Grombil på Ekeberg Søndag 15 sept? Er det bra treff?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Sist jeg var der, så var treffet i august trur jeg. Da var det vertfall skikkelig bra. Masse sol og gromme biler. For det meste feite Yanke biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Yupp... Noen år siden jeg har vært på den sletta..... Pleier å være bra der. Air63: Hva med detta da?? Klippet fra Amcar.no: 11. september Minnecruising (11.sept.) Tønsberg Oppmøte kl. 18.00 v/Shell Dag&Natt Arr: ACDC Vestfold Info tlf: 917 86 456 Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Hvem skal kjøre børsa dah?? gidder ikke å kjøre mopped eller sykle... Skal du på ekeberg eller crusing? Eller begge deler? (ingen av dem er IKKE et alternativ........) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Kansje det blir drag racing på Lørdag, Street Meet på Lørdagskvelden og Ekeberg på Søndag :D Så får je brukt opp resten av dekka bak og svidd av litt mere fuel :D :D :D Vurderer seriøs grisemekking på Fredag nå asså :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 tror jeg dropper begge deler. I morra har j ikke tid... og Ekeberg er d mulig jeg dropper i år, men taim will shåww. Gardermoen kan være aktuell, særlig hvis du skal ditt, Era. Og streetmeet etterpå. Kanskje jeg må fyre Opalen?? :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Var på minnecrusing i går.. Mange og fete biler!! Fikk lurt far til å bli med så øvelsescrusa jeg da... Traff en kar med litt tøff bil..... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 hehehe... Jasså, du var ute og cruisa med svææær rød L bakpå? :D Nei, det er ikke alle som får lov eller mulighet til å øvelseskjøre sånn. Nais. :) Mye bil da? De håper på drøye 50 biler, det samme som for 1 år siden. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Tror det endte opp med ca 70 biler. Min favoritt: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg