acoupe Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 I dag skal jeg og pappa få fjernet en stygg bulk på taket mitt, pluss å fixa på noen grove steinsprut. Gleder meg til å få fjernet det, og håper sterkt at det blir bra....:D Hvis jeg får råd så skal jeg lakke om frontfangeren min også...forige eieren har kjørt ganske MANGE ganger neddi ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Har fått en grei pris på disse felgene og dekkene som sitter på denne bilen. Synes dere jeg skal gå for disse ? Dette er 18" x 7,5", dekk dim er 235/40/18. Disse er de jeg har nå : Hva ville dere valgt ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 var driiit tøffe de siste... men jeg personlig ville gått for strake eiker... Skaffer du deg slike felger som det der eikene bøyer utover så ser det ut som at bilen kjører med 165 profil i dekkene. SKaffer du derimot felger som bøyer iNNOVER så får du en litt mer bredda look.... Men ikke glem å få på no spacere da ..... hvis du ikke får fyllt ut hjulbuene.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Vært på kurs i Lillehammer de to siste ukene, er det denne som driver og tuter rundt i gatene på ettermiddagen? :) Lagt merke til en mørk og en hvit audi coupè Er villt mye audi i Lillehammer syns jeg i forhold til andre biltyper.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 en ting til, 235 dekk på en 7.5" felg vil nokk passe dårlig.. Prøv såfall å få tak i 8.0" bredde på felgen.. ellers har du 2 cm med gummi uttafor felgen :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Jorgen Vært på kurs i Lillehammer de to siste ukene, er det denne som driver og tuter rundt i gatene på ettermiddagen? :) Lagt merke til en mørk og en hvit audi coupè Er villt mye audi i Lillehammer syns jeg i forhold til andre biltyper.. Er ei Macdonalds dame her som kjører rundt i en 2.0 coupe sort med 18" og rs front, Hu er ute til alle døgnets tider, er nok hu.. Ellers kjører Acoupe en god del også :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 er sikker denne hvite her du har sett: Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Tape-R en ting til, 235 dekk på en 7.5" felg vil nokk passe dårlig.. Prøv såfall å få tak i 8.0" bredde på felgen.. ellers har du 2 cm med gummi uttafor felgen :) da er det nok 225 dekk som fulgte med....my bad :D Men få ett ærlig svar...hvem ville dere valgt av disse felgene på bildet ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Jorgen Vært på kurs i Lillehammer de to siste ukene, er det denne som driver og tuter rundt i gatene på ettermiddagen? :) Lagt merke til en mørk og en hvit audi coupè Er villt mye audi i Lillehammer syns jeg i forhold til andre biltyper.. Hvis det er en mørk grønn en med 2 ganske store enderør, så er det nok meg. Hu på mcdonald har bare 1stk enderør, mens den hvite har 2 stk små enderør. Hvis du skal kjenne igjen meg så se på fronten min, har alu racing gitter i grill og frontfanger :D Det er del audier i Lillehammer ja, mange som er kloke når det kommer til bilvalg tydligvis :D men det er ikke så mange coupeer, men 80/90 sedan er det mange av. De mest "aktive" kjørerne med coupe karosseri er vel meg (grønn), den hvite, hu på mcdonalds (svart) og så er det 1 svart og 1 grønn s2. En sjelden gang dukker det også opp en sølvgrå coupe med rs-front. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Ble bra da du lakket blinklysene bak!! :D !! Åssen gjorde du det? med evnt. hva av materiell? :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by acoupe Har fått en grei pris på disse felgene og dekkene som sitter på denne bilen. Der hadde jeg slått til ja! :D Fine felger det der. Pene på den bilen og. Er jo ganske så like mine faktisk.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 syns de er knall-feite jeg.. Veit stian liker "skrudd-look" og det gjør jæj åsså :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Ser ikke så ille ut med 235/45-17 på 7,5" felg... Ligger så og si kant i kant med felgen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by TropicX Ble bra da du lakket blinklysene bak!! :D !! Åssen gjorde du det? med evnt. hva av materiell? :D Synes det ble mye bedre med røde blinkere bak gitt....oransj har ikke noe å gjøre på en bil :D Bruke transparent lakk som jeg kjøpte på torshov. Kostet 109,- Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by NoLimit Der hadde jeg slått til ja! :D Fine felger det der. Pene på den bilen og. Er jo ganske så like mine faktisk.... ;) Skal nok slå hardt til ja :D Må bare få solgt de jeg har nå, er en som er interessert i dem for 7000,- Jeg skulle få nermere beskjed om det ble kjøp eller ikke etter 17.mai ! Ja dem er ganske like dine...og det er jo ett bra tegn :D Men jeg tror ikke dem har samme blingbling effekten som dine :( Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg