kingalne Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Hehe, luktet dyre saker det der ja.. ;) men hadde vært digg m di greiene der ass, frekt med di utsparingene i panseret.. :D Men får nok bare lete videre eg for min del da.. Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by snerhus Acoupe: Syns å huske at du hadde satt inn gitter i frontfangaren...? Gidd du å slente ut eit vilde? Eg har fått gitteret mitt no, så eg må prøve litt i helga ;) Har satt i gitter i frontfangeren ja :D Du ser åssen det ble på bilen min til venstre. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 heisann ! sorry det tok litt tid for at jeg svarte. Her er hvertfall en liten forklaring på hvordan jeg festet gitteret i frontfangeren. Det som ikke står på bildet er at det er noen bøyler bak gittere i midten av åpningene i frontfangeren, der plast rillene satt fast i. Disse er av stål tror jeg, så de er til god hjelp til å få festet gitteret godt. Det skal monteres slikt at gitteret vil sitte mellom disse bøylene og der jeg har henvist i bildet til venstre. Gitteret må klippes til, til de ytterste hullene. Mer forklaring får ikke jeg gitt, så hvis du står fast så er det bare å tenke logisk på hvordan du skal få festet gitteret, det var hvertfall sånn jeg fant fram til hvordan jeg skulle montere det :D ps ! plast rillene er det bare å klippe eller å røske bort. Spiller egentlig ikke noe rolle hvordan bare du får dem av ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Legger ut en liten film av bilen min jeg(uredigert). Grunnen til at vi mandel filmet bilen min mens jeg kjørte er at jeg ville høre åssen lyden på bilen min var på utsiden. Så ikke regn med no rally kjøring fra min side, men du får hvertfall høre åssen lyden på bilen min er :D filmen er på 8.15 MB. trykk her for å laste ned filmen enjoy :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by acoupe Legger ut en liten film av bilen min jeg(uredigert). Grunnen til at vi mandel filmet bilen min mens jeg kjørte er at jeg ville høre åssen lyden på bilen min var på utsiden. Så ikke regn med no rally kjøring fra min side, men du får hvertfall høre åssen lyden på bilen min er :D filmen er på 8.15 MB. trykk her for å laste ned filmen enjoy :D Ey! Var en fin lyd i bilen ja! Ikke dårligt! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 takktakk :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 skikkelig go lyd:):) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Er det effektanlegg på den, eller har du fjerna kat'en? God lyd, mye bedre enn i min :( mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Det er simos eff.anl på den. Har ikke fjernet katten, men jeg skal gjøre det snart. Har satt på green innsats filter og borra hull i boksen der luftfilteret sitter. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Det er grom lyd ja :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jeg har kjøpt meg rustfri effekt potte på torshov. Men er litt usikker på åssen lyden blir. Er ganske fornøyd med lyden jeg har nå, og håper at jeg ikke ødelegger den med en stygg pruppe lyd fra den nye potta. Er det noen som vet åssen lyden vil sånn ca bli ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by acoupe Det er simos eff.anl på den. Har ikke fjernet katten, men jeg skal gjøre det snart. Har satt på green innsats filter og borra hull i boksen der luftfilteret sitter. Vil jeg få mye ekstra lyd når jeg fjerner katten ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe felger, og da 18" Funker det fint med 60/40 senking ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by snerhus 18" på vanlig coupe...? Hmm... Blir det plass då? :rolleyes: hvorfor skulle ikke det gå? Alt går vettu... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 tror ikke det skulle være noe problem nei,.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg