acoupe Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 det er jo sant. Hvor mange % gjennomsyn har du ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Vil cup-wings passe på en bil uten bodykit ? ta f.eks min bil. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 tror ikke jeg ville hatt coupefanger med cup wings... men det er meg. Ville isåfall dyttet på RS2 front om jeg MÅTTE ha 'wings. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 sutarts: Vet ikke antall % gj.syn da rutene var tona da eg kjøpte bilen, men du ser greit igjennom, både ut å inn da.. ;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 var med og sota rutene på en russebil, men filmen ble helt stripete og jaevlig når vi hadde lagt den på, brukte såpevann og myke plast spatler som fulgte med.. noen som har noen tips?? Sutarts: når kommer du hjem?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 ...bruke professionell filmlegger. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 og hvor holder sånne til? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOSJ Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Mandel og hvor holder sånne til? Hos seriøse bilglassfirmaer Siter VOSJ Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slyNee Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Sørg for å vask vinduene godt med rødsprit først, så bruker du vann med en liten dråpe salo i for å legge filmen. Bilen må stå varmt, ikke i sollys, og helst la den stå et døgn før du bruker den. Dette fungerer helt fint, jeg har 43% soting på alle rutene, og den gikk gjennom eu-kontroll uten problemer ;) Siter Audi Coupè 2,3E -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 okioki, takker :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 heisann ! Jeg har fått en saftig ripe på frontfangeren min nå, så jeg vurderer å kjøpe ny frontfanger. Har tenkt på RS eller EVO. Hvor får jeg tak i noen av disse ? og er det mulig å få tak i noe av dette til under 3000,- ??? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 men vil evo passe til bilen min som ikke har sideskjørt og bakfanger i samme serien da ?? Jeg vet at 3000,- kanskje er litt lite for en frontfanger, men jeg vil bare nå få kjøpt en som jeg kan ha på imens jeg venter på mer penger til å kjøpe eventuelt fullt kit. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 altså rs-front er jo på en måte litt oppbrukt. Men jeg er litt redd for at Evo fronten vil bli litt for vill i forhold til resten av bilen. At den på en måte vil skille seg ut veldig mye. Men jeg er helt klart mest for Evo kit. Kan jo kanskje være en fordel å kjøpe evo front nå siden jeg en eller annen gang siden kommer til å kjøpe evo kit ? Hvordan vil evo fronten bli seende bra ut på bilen uten skjørter og bakfanger da?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 men vil evo fronten skille seg VELDIG ut når jeg bare har fronten og ikke skjørtene og bakfangeren ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 okey. Men hvor mye sånn ca koster en evo1 frontfanger og hvor kan jeg få tak i det da ? Jeg gidder ikke å kjøpe Evo2 kit siden den er såpass mye dyrere enn evo1. Det er også min første bil vi snakker om så jeg vil ikke påkoste den alt for mye :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg