acoupe Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 heisann ! Nå har jeg kjøpt meg min første bil, og det ble en 91.mod Audi coupe. En bil jeg har siklet over i mange måneder nå. Så jeg vil si meg meget fornøyd :D Gi meg gjerne forslag på styling ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 S2-front.....!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Pen bil! Synes den er pen sånn som den er :) Litt mer senking kanskje, andre felger, ellers pen :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 takk:D Disse felgene er jeg egentlig veldig fornøyd med siden de sitt på vinterhjula. Har 17" TSW på sommerhjula. Men er det s2 front som sitter på den? fikk den i går så jeg har ikke fått tid til å undersøkt noe særlig..hehe.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Okey.. 17" sommerhjul må vil holde ja :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Grattis med bil :D Synes bilen var fet jeg som han var, bare du får på 17" på sommerdekk :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 gratulere med ny bil jah :D knall rå den..skulle egentligt kjøpt sånnen selv men havna opp med en vanlig audi 80 94 :( jaja neste gan blir det vell coupe :D Men vist du vurdere å kjifte frontfanger er jeg veldigt interisert i å kjøpe den du har nå :) :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 det der er ingen s2 fanger, men det kan være en modda org. fanger...... Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 jeg har faktisk vurdert å sette på evo frontfanger, men det blir ikke med det første. Jeg har bursdag 24.mars og da kan det hende jeg får litt penger, pluss lønn 20.mars. Så rundt den tiden kan det være aktuelt å kjøpe evo frontfanger, og selge den gamle. Jeg kan si ifra når den er til salgs ! Takk for alle positive tilbakemeldinger om bilen min :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 jepp jepp, gratulerer nok en gang :D den var grom som bare det, og lyden var jo suveren, både audio og effekt annlegget:D i morra blire mer fiksing på oss..hehe blir morro Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 blir knall når vi får skrudd på disse til sommern:D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 jau ! Disse 17" vil nok ligge godt i buene tenker jeg. Og pluss 225 i bredde så blir det rått utseende. *gleder meg* :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Gratulerer med ny bil! :) Den må mere ned mot bakken.. Også mårru få skifta panseret til et slikt med grill i :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 jo takk:D Har vurdert å presse den litt mer til bakken, men så har jo også veldig lyst til å sette på body kit, og her jeg bor tror jeg ikke kombinasjonen med kit og senking passer bra. Men nå skal jeg ikke si dette for sikkert. Her jeg bor er det svææære fartsdempere og mye snø. Hvor lav blir bilen hvis jeg f.eks senker den 40mm og setter på evo kit ? noen som har gjort dette ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325 Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 det der er ingen s2 fanger, men det kan være en modda org. fanger...... Det stemmer, det er ingen s2 fanger, men en Kamei front. Den leveres som nedre del og er av plast. RS-fangeren er mye penere. Siter -1987 Bmw 325 -1986 Bmw 325 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg