heli-fix Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Har tenkt å kjøpe meg octavia stv. grunnet familieøkning. lurte på om dere hadde noen anbefalinger og tips, på hva jeg skal se etter? og hva jeg må passe meg for! i prisklassen rundt 110000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 ville gått for tdi 110hk. facelift utgava. som denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22274167 Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Enig med gofle2. Finn en med facelift (fra 2001). Jeg ville valgt med 90 eller 110 tdi, og for meg som bor i mørke strøk hadde xenon vært obligatorisk. Selv om det kun er xenon på nærlys på de bilene, så er også fjernlyset mye bedre i de lyktene, ettersom de har egen reflektor og pære for fjernlyset. Sjekk også om registerreim bytte er gjort i det sist. Det er forholdsvis dyrt å bytte på de diesel motorene. Hør etter lyder som tyder på dårlige forhjulslager, da det er en svakhet. Du er sikkert klar over at disse bilene har stort bagasjerom, men at de har dårlig plass i baksete. bakovervendt barnestol til barn 12-25 kg, kan bli trangt i baksete. Skal du ha barnestol foran, så pass på at det er mulig å deaktivere airbag, da dette fantes som ekstrautstyr. Lykke til med bilkjøp. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg