nitewlkr Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 selges uten ledningsnett/drivverk og intr men med bur hbo vrakpant Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Kor i landet befinner skuten seg?? interressen er til stede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 eg tek han vel ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hallo i luken! Det er flere som er interessert her. Er det godkjent bur i denne? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Buret er ikke gategodkjent men det er kjøpt hos ett firma nede i østfold (sarpsborg) tror jeg.... G60turbo: Er litt av en sveisejobb å ta det ut ;) og det befinner seg i oslo Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Fortsatt interessert og skal ikke bruke den på gata. Kan du ringe meg på 91334103 eller sende en mail på racemag@online.no Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 blir litt pes for meg å hente i oslo ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Har du solgt bilen eller har du ombestemt deg? Jeg har sagt jeg er interessert, men hører ingen ting fra deg. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 jeg har sagt..... eg tek han vel ;) det betyr jeg tar den Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Så "eg tek han vel" betyr jeg kjøper den! Ok da lærte jeg noe nytt i dag (natt) også. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 er du interesert så send pm/mail..... orker ikke ringe og styre for å bli kvitt den Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Eg tog han :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg