SpeedMan^ Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Det kommer minimalt med dritt på bakruta.. når du kjører fremover da... jeg har tatt den bort på min Audi Coupe.. har INGEN problemer med det.. stopper kanskje 1 gang i uka på Esso og vasker bakruta.. ikke noe mer.. :D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by Junior High Skulle gjerne tatt den vekk, men eg har erfart at den faktisk er til j..... god hjelp.. ruten er jo driten etter 5 min. kjøring.. Kjører uten Visker og "Skygge netting" bak... når det er så skittent bak så er det på tide å vaske bilen... :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Ja men da må jo jeg vaske bilen vær halv time da..... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 må regne med det. Vasker bilen annen hver dag, men greier alikevel ikke å holde den rein. Elsker vinter/vår/høst norge..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Altså.. vinduet er kanskje brattere på en Golf i forhold til min bil... men det er 0 problem og kjøre uten visker bak... max 1 gang i uka trenger jeg vaske den.. p.g.a dritt i bakruta.. kunne sikkert kjørt glatt 2 uker.. og enda sett lett gjennom ruta... men på min Audi Coupe er ruta mer på skrå.. vet ikke om det har noe og si... :op Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Ari Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by SpeedMan^ Altså.. vinduet er kanskje brattere på en Golf i forhold til min bil... men det er 0 problem og kjøre uten visker bak... max 1 gang i uka trenger jeg vaske den.. p.g.a dritt i bakruta.. kunne sikkert kjørt glatt 2 uker.. og enda sett lett gjennom ruta... men på min Audi Coupe er ruta mer på skrå.. vet ikke om det har noe og si... :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Ari Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Baken på golf 2 er but. Ruta er så bratt at når man kjører drar bilen med seg møkk som havner på bakruta. spesielt når det er vått ute selvfølgelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg