Gå til innhold

Tor Ari

Bruker
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Tor Ari

  • Bursdag 12/05/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    dj, bil, alkohyler
  • Modell (eks S4)
    golf 2 16v
  • Biltype (eks Audi)
    vw
  • Årsmodell (eks 1995)
    90
  • Yrke eller sivil status
    bensin
  • Motor (eks 1.6)
    1.8 gti 16
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    simons eksos

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Asker

Tor Ari's Achievements

  1. Det var ikke coilen, hvertfall. Har byttet den. Er det en mulighet at det bare er dårlig kontakt? - 1.gangen jeg vred om nøkkelen etter coilskiftet, startet bilen, men stoppet etter noen sekunder... jeje...
  2. Jeg trenger en sånn tomgangsdritt tror jeg. Det var det samme problemet i høst med motoren. Tror jeg, hvertfall. Samme symptomer. Den starter, går i 5-20min og stopper. Så venter jeg noen timer og så starter den og gjør det samme. Nå skal jeg hjem fra skolen, så jeg ringer deg kanskje etterpå... vi prætes. Torben;)
  3. Halla, Tarje! Jeg prøvde litt av hvert med bilen igår kveld uten hell. Jeg skulle hatt den registrert for en stund siden, men småproblemer kommer i tur og orden så det blir bare dritt. Har du paya 32 laken? evt. når får du skiltene? kan jo kanskje snakkes etterpå idag? skulle få papirer på bilen igår vettu, men så fucka motoren seg opp som den var ifjor høst, hehe, max uflax! bare å få den til å gå, så kan jeg nok få skilter i løpet av påskeferien. men det trenger jeg ikke regne med, jeg har jo uflax med alt sånt, hehe. Lættis. Men da kan vi snakkes senere?
  4. Har ikke sjekket dette, nei. sitter releet for bensinpumpa sammen med sikringene under dashbordet??
  5. jeg er Tor Ari(starteren av tråden), glemte bruker/passord, så byttet;) hei, når du sier releet, tenker du på han som har problemer med napping i motoren eller den som fusker og ikke starter(han som startet tråden)?? evt. hvor sitter dette releet? Ottar: - jeg prøvde bilen med bensinlokket av, fortsatt problemer... kan det fortsatt være bensinfilter? Akkurat nå har jeg lite bensin på tanken...- har ikke merket noen rare lyder i pumpa. kimoajajaj: - det høres egentlig ganske logisk ut når man sammenligner med mopedgreiene. At bilen står stille og det fylles bensin der det skal også bruker man opp den bensinen og da får ikke pumpen sugd ut no mer. greia er jo at når jeg starter bilen stopper den etter en stund - den stopper mye fortere når jeg drar på og kjører hardt enn når jeg kjører som bestemor:) det må nesten være noe der, eller hva? Kan det være bensinfilteret som er ganske så tett??
  6. Hei, jeg har ikke studert hva slags pumpe det er, men bilen var ombygd da jeg kjøpte den i august. Da var samme problemet der. Men det kan jo være mulig at pumpa er fra 1,6 cl, og bilen er jo ombygd til gti 16v. Skal den da ha pumpa fra gti 16v? -for jeg er ikke sikker på om det er blitt byttet pumpe også. Tusen takk for at dere svarer og hjelper til. må sjekke nærmere på dette.
  7. er det i det hele tatt coil på en injection-motor? vw-autoe18 ville vel funnet ut at det var coilen ganske fort, hvis den hadde vært gåen?? jeg vet ikke...
  8. hjelp! jeg har loka med å få skilter på bilen(golf 2 gti 16v) min siden august! Det var en feil i motoren i høst som jeg fikk vw-verksted til å fikse. Dette klarte dem etter mye og lang tid. Det som er greia er at nå som jeg er rett rundt svingen til å få skilter på bilen begynner det samme problemet å oppstå. Bilen går som regel når den har stått stille en stund(noen timer kanskje), men dør ut etter 15-20min. Og da starter ikke bilen igjen for fem flate øre! Er det noen som har peiling på hva denne feilen kan komme av?? Jeg er så drit lei av denne bilen nå. skal selge bilen når jeg får den i orden, forresten...
  9. Jeg har nettopp bygd om min golf1.6 cl - 1.8 gti 16v. For å få godkjenningspapirer på bilen fra importør må jeg ha kjøleslanger til forbremsene. Dette er et problem for meg å skaffe orginalt da jeg har en rs2-fanger foran. Det gjør at det ikke passer med de orginale luftslangene! Er det noen som har en idè om hvordan jeg kan legge luftslanger samtidig at man må tenke på at den skal godkjennes av Møller E18. Det jeg gjorde denne gangen var å sette en trakt i hvert hull på hver side av fangeren. Disse etterfølges av luftslanger som går til bremsene og er festet med ståltråd i bremseslangene.
  10. Baken på golf 2 er but. Ruta er så bratt at når man kjører drar bilen med seg møkk som havner på bakruta. spesielt når det er vått ute selvfølgelig...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår