marusolsen Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 (endret) Audi A4 1.9TDI avant Har nyli gått til innkjøp av audi b5 avant, så tenkte eg skulle lage meg en lite tråd her. Sånn eg kansje kan få gode tips til bilen :) Planer (x) Grøftelys () 18" Felger () Justerbart senkesett () Helsoting av ruter () Xenon () Anlegg () Facelift hovedlykter () Led baklykter eller sota () Chrome speil () Mindre antenne () Lyktsenker () Takspoiler (x) Lakke grill Kom gjerne med ros og ris Endret Juli 13, 2010 av marusolsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 fin bil! ;) kan begynne med å montere senk å få på felger.. spredere med LED / xenon gjør seg veldig godt.. få på øyelokk eventuelt noe facelift lykter (alt for mange som har facelift =/ ) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Så ut som en meget pen bil!:) Men 1,8 tdi? sikker på at det ikke er 1,9 tdi?;) Planene høres jo greie ut de:) Men med xenon så bør du skaffe facelift lykter med linser og justere lysa dine litt ned! Er noe jævla drit å møte folk med ettermontert xenon i tuneller eller om kvelden:D Men ellers tror jeg det blir braa:) Lykke til videre og oppdatert med bilder;) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marusolsen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Takk for det, ja xenon kommer på, men er ikke førsteprioritert. lurer på nye lyktrer og, får se når eg e ferdig med litt av planene :) Ja selfølgeli er det 1.9, gikk litt fort i svingene, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 (endret) får vel begynne med å gratulere med b5 da:D og så sier jeg som sakt før her, facelift lykter:) og fjærn antennen evt få på en kortere en. Det var min mening/tips da;) Endret Mai 26, 2010 av - Pal - glemte å gratulere:O Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marusolsen Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 får vel begynne med å gratulere med b5 da:D og så sier jeg som sakt før her, facelift lykter:) og fjærn antennen evt få på en kortere en. Det var min mening/tips da;) Takk for det, ja var planen med mindre antenne, ting begynner å skje når eg får solgt gamlebilen, og fått vekk en del rekninger som den har forutsaka.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marusolsen Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Er vell på tide med en liten update. Har ikke skjedd så alt formye med utsene, nesten alt av penger og tid går til anlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sluredyse Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Fin bil! Tok seg faktisk bra ut med hvite felger.. Men jeg lurer på hvordan du bygger anlegg? Jeg har også en Avant, 2000 mod. Den har bare noen ganske så ubrukelige fronthøyttalere, og er en av de få A4`ene jeg har sett som ikke har høyttalere i bakdørene. Noe som er litt rart, siden den har sportspakke og annet snacks.. Uansett, hadde vært fint å få vite litt om hvordan du legger det opp! Jeg har kun erfaringer med å bygge i sedan fra før, og der har man jo hattehylle og skjult bagasjerom. Siter 2000 Audi A4 Avant 1,8 (x) 1989 Audi 80 2,0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marusolsen Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 (endret) Fin bil! Tok seg faktisk bra ut med hvite felger.. Men jeg lurer på hvordan du bygger anlegg? Jeg har også en Avant, 2000 mod. Den har bare noen ganske så ubrukelige fronthøyttalere, og er en av de få A4`ene jeg har sett som ikke har høyttalere i bakdørene. Noe som er litt rart, siden den har sportspakke og annet snacks.. Uansett, hadde vært fint å få vite litt om hvordan du legger det opp! Jeg har kun erfaringer med å bygge i sedan fra før, og der har man jo hattehylle og skjult bagasjerom. Takk for det. Ja, kan ta og skrive ned ka eg har kjøpt av utstyr. -Diskant: Focal TN53K K2 Power x2 -Fornt sett: Focal 130KR - 130mm 2-veis komponentsystem -6x9:Focal 690CVX -B2 Audio HS15MKII 15" sub (en foreløbi) -B2 Audio Mono 1800wrms -4-kanals Focal FP4.75 LE Limited Editio -Pioneer 7200SD -2x Odyssey PC1500 batteri Har selfølgeli kjøpt en haug med kabler og litt annet snacks, men gider ikke skrive alt.. Har heller ikke høytalere bak, men eg tenkte eg skulle lage toppen på subben litt lengre enn den skal være, sånn att det liksom stikker litt ut fra selve kassen. Også feste noen 6x9 der. Endret Juli 14, 2010 av marusolsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Fin bil. Hvor fikk du tak i di grøfte lysa??? Har du noen bilder litt nærmere av dem,eventuelt noen fra forskjellige vinkler??? Er den chipet eller??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marusolsen Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Takk for det, nei har desverre ikkje flere bilder, kjøpte de på ebay, også kjøpte eg led pærer til de. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-1994-1995-1996-1997-1998-fog-light-lamp-grille_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4999Q2ec0Q2em14QQhashZitem27ab589cc4QQitemZ170378435780QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Var ganske enkelt å montere, var igrunn bare plug and play. Glømte å svar på om den var chippet, det er den ikke, men har planer om det. Går alt for dårlig no. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg