Lurifaks Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Volkswagen Audi Club Norwegen kommer med nye nettsider i løpet av våren, en smule bedre enn de som er nå... Der blir det mulighet for å lage en egen side om bilen(e) og sånt stæsj. Regner med alle her er medlemmer? Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 nei er faktisk ikke medl.. (flau) Men skal melde meg inn no en av dagene.... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 er nok ikke medlem der nei (enda :D ) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Jeg var medlem..for 2 eller 3 år siden....3 blir det vel.. :P men tja..noen som er hypp på å ta iniativet med en Golf 2 side da? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 God ide dette folkens! Hvis noen har serverplass, så er det vel en smal sak... Vært kult med en fet prosjektside, med fine biler, nyttige linker og stæsj... Kan jo prøve å få til noe i retning det danskene har gjort.... Bare bedre.... ;) Et godt besøkt nettsted gir gode muligheter for reklame, rabatter++++ Firmaer gir gode rabatter mot hederlig omtale eller omså direkte reklame på et trafikkert nettsted, det vet jeg.... Særlig hvis det figurerer en del respektable og omtalte biler der..... Jeg har gode avtaler allerede, bare med de nettstedene der bilen min er omtalt nå i dag..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Jeg har en nettside jeg leker med litt i ny og ne, sikkert noen som har vært innpå og snoket litt. Er ikke så mye innhold der enda da, men det kommer seg vel. Fikk webhotell fra B-One og regninga kom totalt på 400 kr for hele pakka et år. Det var igrunn ikke så værst? Inkl. registrering og avgift og alt det som jeg ikke har peiling på :) Og hvis non har lyst til å sjekke nettsiden jeg lager selv klikk her! Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Er det ikke slik at på B-one så får du f.eks bare 20mb eller noe sant??? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by Junior High Er det ikke slik at på B-one så får du f.eks bare 20mb eller noe sant??? Det er i tilfelle for lite.... Synes nå jeg...... Må kunne legge inn en god del bilder, kanskje litt filmsnutter osv..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Det er i tilfelle for lite.... Synes nå jeg...... Må kunne legge inn en god del bilder, kanskje litt filmsnutter osv..... Får jo 30 mb 4 FREE på home.no.net jo .. sweet Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 dette da? ikke allverdens dyrt, og nok av plass foreløpig :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Problemet blir jo 4 gb overføring pr mnd - den slås jo kjapt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 ikke vær så negativ nå da :) er fortsatt mye bedre enn 30 mb free en eller annen plass da... men samler vi 100 stk 30 mb free servers så... blir LITT knot bare ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Det går ikke an og få oppgradert øverføringa mot et lite pristillegg? Ellers så jo dette greit ut? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hva med å finne en eller annen saueskalle på et universitet o.l med heftig linje, og sette en box der da? en 800Mhz med 40gig hd er ikke allverdens dyr, og fri hastighet og nedlasting er jo gøy? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Har 10 Mbit linje, så den kunne stått hos meg...... Kan laste ubegrenset både opp og ned...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg