superhenning Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Hei. Har en Audi 80 2.3 Quattro 1993 mod. Denne stoppet bare helt uten videre her om dagen og vil ikke starte igjen. Den er helt død. Den får nok bensin for det var ganske vått i sylinderene etter tauing da vi prøvde å rulle den i gang. Har hatt ute plugger og det er gnist på disse i friluft hvertfall. De er nye også. Noen som har peiling på hva det kan være. Famler litt i blinde jeg.Tenker kansje coil eller tenningsmodul men synes det er litt rart siden det er gnist i friluft. Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinnsyk Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Hei.Har en Audi 80 2.3 Quattro 1993 mod. Denne stoppet bare helt uten videre her om dagen og vil ikke starte igjen. Den er helt død. Den får nok bensin for det var ganske vått i sylinderene etter tauing da vi prøvde å rulle den i gang. Har hatt ute plugger og det er gnist på disse i friluft hvertfall. De er nye også. Noen som har peiling på hva det kan være. Famler litt i blinde jeg.Tenker kansje coil eller tenningsmodul men synes det er litt rart siden det er gnist i friluft. Henning Hei, tror alle med 2,3 10v har hatt dette problemet. Jeg har selv hatt akkurat dette problemet. Sjekk alle muligheter for falskluft. sjekk denne tråden. http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-s2-rs2-1987-1995/237533-audi-90-hull-i-belg-mellom-luftfilter-innsug.html Siter 2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell 2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O. 1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg