krt_ Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Har to hull bak askebegeret i midtkonsollen bak. Ser mistenkelig ut som sigarettenner hull... Har selvsagt testet med DvD spilleren og GPSen uten at det fungerte. Hullet passet perfekt med det kom ingen strøm.. Noen som har vært borti det samme? skal ta et bilde senere.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Kan være det er hull for senere montering av strømuttak. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Kan være det er hull for senere montering av strømuttak. aha! slett ikke dum ide. skulle gjerne hatt uttak bak når ungene ser på film. dritt å ha den lange redningen liggende over hele midtkonsollen. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 HAHAHA... Fant ut av det! Det er rett og slett forrige eier som har kobla opp et ekstra 12V uttak for baksetet selv... Og bryteren er den bryteren som står fremfor girstanga som jeg har klødd meg i hode over siden Januar... Mysteriet er løst! Legger ved bilder; Bryteren jeg aldri har skjønt hva har vært til.... Forgreningen som er tydelig hjemmesnekret. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg