isos6 Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Hei, Jeg har kjøpt en veldig strøken Vectra A fullt utstyrt, CDX utgaven med automat, tanken var at jeg skulle bruke delene på dieselen. Og har en samme Vectra A 1.7 TD manuel, diselen har kjørt 360000 nå, jeg elsker den fordi den har en evighetsmotor, men slitent interiør. Vet noen om jeg kan bytte bare motoren til den CDX? Vectra A 1.7 TD Manuell 1995 Vectra A 2.0i CDX automat 1995 På forhånd takk! Siter Opel Vectra 1.7 TD Årsmodel: 1995 KM: 419 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Letteste er å bytte intriøret over, å bytte motor er mye arbeid, siden den ene er bensin med automat og den andre en diesel med manuell gir så må du bytte over hele ledningsnettet, sette inn en cluthpedal,bytte drivstofftank,eksosanlegg og diverse. Med andre ord, ekstremt mye arbeid. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isos6 Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Mange takk for svaret! Det regnet jeg med også, blir nok også masse tull etter hele greia. Men det er også mye arbeid å bytte hele interiødet, + ingenting vil sitte så godt på plass som før :/ Siter Opel Vectra 1.7 TD Årsmodel: 1995 KM: 419 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg