Omegaman88 Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Koblet akkurat anlegget, så plutslig når jeg starta anlegge så kom deg jævli mye støy. Har mercedes 230 E Coupe, satt jordinga på en mutter ved lyset. Noen som vet hva det kan være? Kan gi mere info hvis det trengs Siter :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Den mutteren gir elendig jording, om det er den mutteren jeg tror du mener... regner med det er en forsterker du har koblet opp? Finn et annet sted, oppå hjulhuset er det noen muligheter, samt selvfølgelig et setebelte-feste. Og IKKE skru på anlegget noe mer før du har jordet skikkelig, spilleren kan allerede ha fått ødelagt linjeutgangene... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 som transmedia sier, viktig med jording! bruk helst et av feste punktene til beltene bak, og helst samme dimensjon på jordkabel som strømkabel. Har selv fått ødelagt elektonikk i bilen på grunn av det.. :/ ligger støm og signal kabel på siden av hverandre? vis lyden varierer på forskjellig turtall kan det skyldes dette.. Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegaman88 Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Takker begge to strømkabel og signal ligger på vær sin side av bilen, da får jeg vel sette jordinga ett annet sted skal se om det funker da;) Siter :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg