villejan Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Ettersom jeg ligger an til å kjøpe "ny" konebil må jeg selge min "gamle" 97 mod. 316 compact. Rullet 100150km (i dag!) Bra vedlikeholdt. komplett lumma front og bakfanger. Senket 35mm. Nye bremser forann og bak. Skiftet termostat. Alu på vinterdekk.( Selges helst uten sommerdekk) KD filter. Laser endestuss(lager faktisk en grom lyd). Hvite instrumenter. Mulig bakre dempere må skiftes, kan selges ved, eller byttes hvis ønskelig. Selges den personen som nærmer seg 115.000,- på bud. Kan kontaktes på mob. 90586155! MVH Jan Gunnar Stenberg Bilder: http://photobook.sol.no/fotoalbum.php?aid=363801 Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Er det ingen som vil kjøpe en liten og grei bil, til en billig penge? Svart interiør. Elektrisk takluke, vinduer og speil. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg