mcfinn Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Har startet å demontere forskjermen på min 1996 audi a6 avant. HAr løsnet alle skruene oppå, en i øvre bakkant to nederst ved døren(under listen) Men tipper jeg må ut med lykt hvertfall. Noen som har gode tips på veien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wasi_shah786 Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 vet ikke om sjkermen. jeg lurer på at hvor mye kostet en ny front skjrm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karrema Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 (endret) Som dere ser på referansen: http://www.norskbildelsenter.no/?ASP=2540333&Random=2022472038&R_Time=221208&Forside=&Varegruppe=13 Fanger i front må også av... lykke til... Gled deg til å tilpasse de nye, byttet på min i fjor høst, og passformen på skjermer fra bilxtra er ikke noe å skrive hjem om... Ble greit etter noen timer med ymse gloser... Endret Mai 4, 2011 av karrema Siter Audi A6 2.5 Tdi -96 mod Audi A6 2.6 1994 mod Audi 80 B4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Heisann! Jeg vet ikke om det er likt på 100, men antar det. Da må du ut med innerskjermen for å komme til den siste skruen, den er skrudd inn fra innsiden. :) Den ligger veldig gjemt bort, jeg bøyde min gamle skjerm pga den. Den sitter inn mot døra, fra innersiden av skjermen. Hvis det er høyre side kan det være lurt å løsne/skru ut den sorte plastikkboksen som ligger mellom skjerm og karosseri for å få mer arbeidsplass. Når den er ute så tar du hånda inn å river ut den fastlimte plastikkappen, kan være veldig vond å få ut. ;) Når den er ute åpner du døra 10-15 grader så kan du se (fra mellom døra og dørstokken) inn bak skjermen og se bolten/skruen så har du et referansepunkt å se etter når du skal ta hånda inn bak skjermen fra hjulbuen.. ;) Du må ihvertfall av med blinklyset, men anbefalt å ta ut lykta ettersom det tar bare 2 minutter lengre tid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg