XC90 Black Edition Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 (endret) Jeg skal bytte ut orginal høyttalerne i min 2007 passat, men trenger hjelp til valg av høyttalere. Vil gjerne velge dynaudio, siden disse leveres orginal i oppgraderte passater...Men prisen for dette settet er litt høyt. Tenkte bare å skifte frontsettet i første omgang...Men om noen har gjort en oppgradering på sin passat både foran og bak :p så tar jeg gjerne imot tips.... Har allerede oppgradert spiller til RNS510 versjon c... Vil gjerne slippe unna store forsterkere etc...Bare plugge i høyttalerene og få OK lyd... Håper noen har erfaringer fra passat og hva som funker... :) Er ute etter noe som kan spille høyt og rent med litt bass, men ikke ute etter seriøs dunk dunk.... Håper noe har noen stalltips :) Endret Mai 22, 2010 av XC90 Black Edition Hvilken musikk jeg hører på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Ta en titt på Morel`s produkter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XC90 Black Edition Skrevet August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Ta en titt på Morel`s produkter Ser på elutstyr at dem har et komponentsett som skal kunne kobles rett inn: http://www.elutstyr.no/product_info.php?products_id=3893 Noen som har erfaringer med dette settet? Er det verdt pengene å skifte ut orginalsettet? Vet ikke hva som står i orginalt, men spilleren var rcd 300, så det er vel det minste høytalersettet VW leverte i 2007 regner jeg med... Har nå satt inn rns510 og syntes orginalhøytalerne spiller betydelig bedre, men kunne tenkt meg enda bedre uten å sette inn egen forsterker... Håper noen har erfaringer med dette settet :) Takker for tilbakemeldinger eller anbefalinger på ett annet sett som "sklir rett inn" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XC90 Black Edition Skrevet August 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 OK. Siden ingen har erfaringer med dette, så har nå jeg ivertfall ett sett på vei i posten :p Legger ut en vurdering etter de er testet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Hei. Er ute etter oppgradering selv.. Ble det bra mede det du kjøpte? Hvor mye kostet det for å oppgradere til Dynaudio? Måtte det byttes forsterker også da? MVH BVika Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg