Domin00 Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Har en del dødgang på 190`n min, er det mulig å stramme styresnekka? kan jeg fikse det sjøl eller må jeg ha den på værksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Det er fullt mulig å fikse selv, men man bør vite hva man driver med. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Domin00 Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 er det ikke en skrue for å stramme snekka? hvis ikke, er det slark i en eller flere foringer i forstillinga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stereohead89 Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Dødgang på rattet er et typisk Mercedes syndrom, så si alle eldre mercedeser har dødgang:P det er ikke til unngå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Og det skal være litt dødgang. Strammer man snekka for mye kan styringa låse seg på visse rattutslag(!), så her bør man definitivt vite hva man gjør. Bare som en advarsel. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stereohead89 Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Beste er vel bare å la det være en del av STJERNE SJARMEN hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Domin00 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Har mye mindre dødgang nå, bytta styrestag,bærekuler, demperfester :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg