Sparky22 Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 hei. som topicen sier så vurderer jeg å skaffe meg en a6 fra 99-2000. men er blank på hva jeg skal se etter på bilenn og hvilke motorer som er grei. diesel er greit men vil helst ha bensin gjerne med snurre. Noen som har noen tips til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 A6 med snurre og bensin? Da er det 1.8T eller 2.7T :) Hadde glatt valgt 1.8T, da det er vanvittig mye enklere å skru på selv, enn 2.7T'n. Er også billigere i drift, og mye billigere vedlikehold. Har 2.7t selv, og det er siste gangen for min del. Makan til knot! :) Men den går da greit nok. Fin lyd og alt det der. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sparky22 Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 A6 med snurre og bensin? Da er det 1.8T eller 2.7T :)Hadde glatt valgt 1.8T, da det er vanvittig mye enklere å skru på selv, enn 2.7T'n. Er også billigere i drift, og mye billigere vedlikehold. Har 2.7t selv, og det er siste gangen for min del. Makan til knot! :) Men den går da greit nok. Fin lyd og alt det der. hvordan er det med turbo bytte på de, til noe større evt? tåler motor og girkasse noe juling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Motor tåler juling. Manuell kasse tåler litt juling. Automatkasse tåler minimalt med juling. Må ut med motoren for å bytte turboer på disse... På 2.7T jeg snakker om nå ja. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Du kan jo kjøpe min A6 1.8turbo. Jeg skal selge min pga overgang til 2007 model A6. Min er en 2000 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DosMetros Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hiver meg på denne tråden da jeg også er ute etter en A6 m/quattro rundt 2000 tallet. Tenker på enten 2.8 eller 1.8t. Kjenner man stor forskjell på disse motrene når 1.8t er chippa til rundt 195hk? Lurer også på hvor god plass det er i kupeen sammenlignet med en A4? Jeg har kjørt rundt i en 318 touring de siste årene, men satt aldri behagelig selv om setet var så langt tilbake som mulig. Jeg er ganske lang så jeg trenger benplass og støtte under lårene...sportsseter blir et must. Regner med at rattet kan justeres en del på disse? Noe annet man bør vite om disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei. Her er en annonse jeg hadde ute før. Jeg fikk faktisk solgt den. Men på vei til flyplassen da kjøper skulle hente den så røyk oljepumpa. Så da ble det ikke salg. Denne er nå byttet. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20411263&subMarket=FINN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DosMetros Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Fin bil, men jeg må ha quattro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg