GlennTore Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei! Jeg vurdere å kjøpe nye dekk og felger til bilen min, og senke den litt. Men jeg lurer hvordan det hadde blitt så om noen kunne photoshoppet. Dette er da bilen jeg vil ha felgene og senk på. 16" passer vell best tror jeg. Er dette bildet for dårligt angående svingen på hjulet? Takk på forhand Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Bedre bilde av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Ok :-) Det skal jeg kunne fikse i morgen. :-) Da kommer det et bedre bilde fra siden;) Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 :) Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Fruen sin. Er senka 40mm 8,5 og 10x17 Brock B1 Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hvilken profil er det på dekket? 40? Er det ok å kjøre me, og ikke sånt at du kjenner hver hump i veien? Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Her,Ble ikke helt fornøyd Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Hvilken profil er det på dekket? 40? Er det ok å kjøre me, og ikke sånt at du kjenner hver hump i veien? Er 215/40 foran og 243/35 bak. Kjenner seff at man kjører men kofort og senka bil hører ikke sammen.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 felger og senk er en smakssmak, men synes kanskje 16 blir litt lite på audi coupe? Har selv 17 og kunne like gjerne hatt 18. søk litt rundt på for eks. garaget.org og google så finner du mye god inspirasjon. når det kommer til senking- hvorfor ikke coilovers? lav om sommeren og litt høyere om vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Jepp, dere har rett. Det blir nok 17 tommers felger nå. 225/45 17 tenker jeg vil være best. Ja, kanskje det hadde vært en ide. Bilen må værtfall lavere enn det er orginalt, vil se passe dumt ut med 17 toms felger, og ganske høy bil :-) Takk for fint photoshoppet bilde, fikk et godt intrykk av hvordan det kan bli. :-) Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Bedre bilde av bilen? Ok :-)Det skal jeg kunne fikse i morgen. :-) Da kommer det et bedre bilde fra siden;)[19-05-10] .....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 .....? Glemte :-P Med disse felger (superturismo) og senk :-) Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Skal kanskje kjøpe de felgene, så nå vet jeg sånn ca hvordan det vil se ut :-) Takk Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg