teblast Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Prøvd å finne ut litt om hvordan sjekke foringer på bilen, mener å ha hørt at man bruker brekkjern å brekker litt på stagene og at de skal være stive og ikke vaklette, men litt usikker på hva som er vaklette, tipper det er noe man lærer å kjenne etterhvert. Men har også tatt av et stag, med 3 foringer, den ene som verkstedet har sagt er deffekt er ganske stiv og tight, mens de 2 andre er ganske løse og ledige. Noen som kan forklare meg litt hvordan foringene skal være når de er i orden slik at jeg bestiller riktige foringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
righton Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 ikke slakker i noen retninger, ikke sprekker i gummien, skal sitte fast i ytterring og mot innerrøret i foringen, om det er en vulket foring. Stabstagforinger har gjerne skrudde overfall, som gjør at det siste ikke gjelder for dem. Sjekkes best i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 var som jeg mistenkte, foringene var fine, fikk noen til å teste de med presse for å være sikker, er kule foringer så beveger seg, men det skal de også, bare ikke til siden eller opp og ned. takk for svar, var ca slik jeg mente det var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg