Power 68 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Må nok innrømme at dette ligger en del over mine kunnskaper om hva elektronik og montering angår. For mitt vedkommende blir vel det beste å kjøpe et ferdig kit og få noen til å montere dette for meg. Men jeg må innrømme at det frister veldig å prøve vann, metanol innsprutning for å høyne effekten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Husk at du bør ha ei pumpe som gir nok trykk og ei dyse som forstøver det godt.Ellers har det lite for seg!Les FAQ`ene i de linkene som er lagt ut. Jeg har forstått det etter å ha lest litt på vedlagte linker.:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Er det noen som vet om vann, metanol innsprøytnings kitt selges i Norge og eller i Sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Jeg ville ikke prøve noe annet drivstoff før du vet at pakninger etc i diselpumpen tåler det. Når det er sakt, på gamle traktorer og lastebiler har det blitt blandet inn bensin eller parafin en kald vinterdag da diselen ellers fryser i filteret max 10%. Hvis du er glad i bilen ikke mere en 10%. Nettopp for se hva som skjedde med han her sin jetta-diesel-voyager! http://www.youtube.com/watch?v=3fuFUE_MiTA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Nettopp for se hva som skjedde med han her sin jetta-diesel-voyager! http://www.youtube.com/watch?v=3fuFUE_MiTA Grøss og gru. Så resultatet på youtube klippet. Vil for alt i verden unngå at det blir lekkasje på dieselpumpen. Er nok best og la bensinen være på bensinbiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Tusen takk til alle dere som har bidratt med svar på tråden min.:pray:pray Jeg har fått de svarene jeg var ute etter.:m'm::m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg