RFMorten Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hei. Jeg har ett Northstar nsb 40 bilstereobatteri. Dette sluttet å fungere etter ca 1 årstid med masse kjøring og musikkspilling. Batteriet holder ikke på strømmen det får fra dynamo, så jeg valgte å kjøpe meg en ctek 25000 lader. Denne laderen har et program som heter recond og skal lade helt utladede batterier forsiktig opp igjen. Etter noen tlf fikk jeg høre at jeg måtte lade dette batteriet helt fullt, deretter kjøre det helt tomt og gjenta denne prossesen noen ganger, da skulle batteriet bli like fint. Kan dette stemme? Er det mulig bygge opp ett batteri igjen? Takker for alle svar;) Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Kven har du prata med? Er det folk som har peiling på disse batteriene, so stemmer dette sikkert Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Kven har du prata med?Er det folk som har peiling på disse batteriene, so stemmer dette sikkert Pratet med importøren av disse batteriene. Får vel bare gjøre et par forsøk. Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg