peregrin Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Når jeg kjører så knirker det konstant fra toppen på bakre støtdemper tårn på høyre siden. Det begynte med av og til og på dårlig vei i vinter etter en lang tur på ca. 30 mil. Men nå er det konstant selv på "god"(så god som det er mulig i nord-norge) vei. Jeg har sett i bagasjerommet og tatt av hetten til tårnet, men klarte ikke å se noe. Ingen rust der som jeg kan se/kjenne som kan ha forårsaket dette. Håper noen av dere vet hva som kan gjøres. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Ta ut demperen med fjær og se på den. Veldig enkelt, er bare en bolt nede, og mutterne på toppen. Kan evt. være fjærskåla øverst som er rusta i stykker slik at fjera hviler rett på karosseriet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 fjærbens lageret som har takka for seg muligens? Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 fjærbens lageret som har takka for seg muligens? Er ikke fjærbeinslager bak, kun en gummiforing. Men, denne kan godt være uttørket og "flatere" enn den skal være.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Takker for svar, skal se om jeg klarer å finne feilen Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 kan være tørr, totalt utslitt, eller rett og slett bare litt for stor blitt grunnet slitasje:) prøv og se om du klarer og skru den til litt mer. koster svært svært lite disse foringene. og er veldig lette og bytte om man har skrudd på en skrue eller 2 før Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg