VW4 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Heisann! Driver å leter fosikring på en 98 1.8 T GTI. Billigste jeg har fått er 13500 på faren min, og 16500 på meg! Noen som vet om noen som har et veldig bra tilbud på denne bilen? Er forresten audi a3 1.8 T like dyr forsikring? den heter jo ikke GTI.. Trenger raskt svar! Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Dete eneste jeg kan svare deg på er at a3'en er billigere der jeg har sjekket. Skillte så mye som opp til 4500.- hos forskjellige selskaper i prisforskjell mellom gti og a3! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Sjøl bruker jeg If skadeforsikring. Betaler 8000 lapper i året !! Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOSJ Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Husk at du ikke får overført bonus lenger..... Det er ikke så kult når du i en alder av 30 kun får 20% startbonus. Siter VOSJ Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Betaler 6000.- i året,står på faren min,75% bonus hos gjensidige.... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Betaler 9000 i SRbank. I pappas navn med 75% Med 18000 km kjørelengde og veihjelp ++ Egenandel på 4000 Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Betaler 8100,- i fars navn for Leon 1,8T (gjennom jobb). 12000 km 10000,- egenandel Måtte betale over det dobble i mitt navn (22år) hos Gjensidige (som forøvrig var billigst da, til og med billigere enn If med"venne"-rabatt). Så derfor gav jeg bort bilen til far! :) For å få rimeligere forsikring, be om høyere egenandel, og uten dekning av leiebil (dersom bilen er bra og du ikke er dønn avhengig av bil om det skulle skje noe). Er også endel foreninger man kan melde seg inn i for å få billigere forsikring (Jakt&Fiske, Boligbyggelag, NAF m.m.), hør med selskapene. Det kan også være lurt å tegne en annen rimelig forsikring, bare for å få total rabatt eller lignende, tilsammen får man mer rabbatt enn medlemsskap/ekstra forsikring koster. Forstår det slik at du er på jakt etter bil, har du vurdert Seat Leon? "Alle" har liksom A3 eller Golf. Og så er det 180hk originalt. :D Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg