Omega<3 Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Hei, har ein Opel Omega A 1997mod. Har begynt å høre Uling i bilen i det siste, kom berre plutselig. Kan det være eit hjullager? Veit ikkje korti dette blei sist skifta på bilen. Takker for svar!;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelKlatt Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Høyre du denne ulinga berre i fart? Eller er den der når du står i ro òg? Viss det berre er i fart så er det nok hjullager. Viss det er konstant kan det vera f.eks lager i dynamo. Siter 1999 Opel Corsa B CDX 1,4 16V. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Ja er berre i fart. ja rekna me da va lager. Noken som veit korleis ein skifte da? Trur da berre er eit so er gåent. I høgre framhjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 må bytte hele navet. Så da er det en fryktelig enkel jobb. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Ja har fått tak i Haynes boka, so da ska nok gå greitt å byta. E ikkje sånn ekstrem høg uling, so venta ei lita stond te, før eg byte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Noken so har prøvd Hjulagersett so e frå Biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Er det slik at når eg svinger til venste og det uler, så er det høgre hjullager som er gåent framme? Når eg svinge til høgre so høyre eg ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg