jonjon Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Hei Tenkte å kjøpe en Haynes bok til audi A4 1,8Q 1998. På boka står det: "Behandlar ej S4 eller Quattro modeller, eller V6-motorer". Jeg har jo en quattro modell, men kan jeg bruke boka til alt unntatt det som bare har med quattro-systemet å gjøre? Noen som har erfaringer med Haynes boka til Audi? Er helt nybegynner når det gjelder mekking, men tenkte kanskje jeg kunne gjøre en del ved å følge Haynes boka. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Ja, det kan du. Det er en egen bok for quattro såvidt jeg vet, forskjellene er små. Det er en veldig bra bok egentlig, den er verd sin vekt i gull. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 flott bok...bare å løpe og kjøpe først som sist;) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg