grubbel Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 har man lyst har man lov (i allefall til å spise sjokolade ifølge tvreklamen) kanskje jeg bare jukser, vet jo sånn ca hvor du bor :) fått solgt lille monsteret ditt også? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by TETVTEC Heisann....... Det må du vente til Våler for å se............ :D (det er isåfall ikke plass til mer enn en "fjortiss" uansett!) (det er oxo ulovelig å pelle på sånne når man er over 31...!!) Med tanke på at du faktisk har dame, så er det ulovlig å pelle på fjortisser uansett................. Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Tenkte jeg skulle prøve den "nye" bilen min på bane til sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 den er så ny at den ikke kommer med i signaturen din engang? :p Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 PetterJAcobsen.. den så rå ut, har du litt info eller?? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Har ikke fått den ennå. Den blir sendt fra Mo i Rana på Tirsdag. Gleder meg som en unge:D Litt teknisk info kan leses her: http://home.no.net/glesne/Sider_no/Mailingliste/tgulbrandsen2.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Har ikke fått den ennå. Den blir sendt fra Mo i Rana på Tirsdag. Gleder meg som en unge:D Litt teknisk info kan leses her: http://home.no.net/glesne/Sider_no/Mailingliste/tgulbrandsen2.htm Den der så jævli fet ut! Grattis. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 feit bil! :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Guldbransen sin ja. Han fyren har visst en ugrei tendens til å lage småfete audier... den bredda sølv han kjørte på gatebil var pervers grom. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Til sommeren kommer den med enda råere motor, og ny eier... Kan desverre ikke si noe mer;) Vent å se.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Grattis med feit bil Jacobsen ;) Håper på å få testa litt på bane jeg også.. newbie.. hoho.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Har du bra bil og vil kjøre på bane så meld deg på og kom til Mo i Rana.. http://www.sommertreff.no Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by eGtTurbo Har du bra bil og vil kjøre på bane så meld deg på og kom til Mo i Rana.. http://www.sommertreff.no synd det er så langt unna.. ellers skulle jeg slått til ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Blir å kjøre på t4e sine treff, samt prøve å få med meg italiensk dag eller et Alfatreff på Østlandet. Det blir å kjøre med Alfaen i starten, og Abarthen viss eg får tid å skru meg ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg