Passat VR5 Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Skal rense kontakter og sjekke comfortenheten på bilen på grunn av vann i dørken tidligere. Noen som har tips om framgangsmåte og hvor den er plassert på bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Skal rense kontakter og sjekke comfortenheten på bilen på grunn av vann i dørken tidligere.Noen som har tips om framgangsmåte og hvor den er plassert på bilen ? Hvis comfort enheten er plassert likt på alle 3B`er, noe jeg tror, så ligger den under gulvteppe på førersiden. Ta av listene på førersiden og bend opp teppe under førerstolen. En stor svart boks som har to klemfester i fremkant. Inni denne ligger comfort enheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 lite sprørsmål til dette ..varme setene mine har kommet og gått litt under vintern alt annet som jeg har forstått er styrt av denne funker...kan det være fukt som er problemet??? det er en 2000 model lurer litt på brytern som sitter i dashen også men ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg