Gå til innhold

Umulige bensindyser

Ranger emnet


RaCk

Anbefalte innlegg

Mål med et multimeter hvilken motstand dysene har, er det brudd i de så vil de jo self. ikke åpne. Så kan du koble på 12v i ett kort øyeblikk. (er det lavohmige dyser så bør ikke de ha tilført 12v særlig lenge, de er vel mest vant til ca halvparten) Da vil du se om dysene funker.. Er det turbo på gang siden du kjører med 440cc dyser, de burde vel holde til 350hk disse da.

 

Har selv konvertert en 1,6 civic med turbo, mere info på http://www.home.no/abracing funket kjempebra.

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøm alene er ikke nok, de må ha jording også. Og det er det hjernen som står for.

Er kittet beregnet på bilen? i tilfelle er det nok rett motstand. Hvis du har montert lavohmsdyser uten formotstand på en hjerne som er beregnet på høyohm, så kan du ha brent opp sluttrinna i hjernen. lavohm: 2-4 ohm. høyohm: 13-16 ohm.

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår