momo Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 På de fleste nye avi og mpg filmene får jeg bare grønn skjerm med tre striper. har prøvd å installere windows media player 9 (nyeste) og nyeste kodeker av alle slag men ikke noe fungerer. Noen som vet hva problemet er? jeg kjører windows ME. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by momo På de fleste nye avi og mpg filmene får jeg bare grønn skjerm med tre striper. har prøvd å installere windows media player 9 (nyeste) og nyeste kodeker av alle slag men ikke noe fungerer. Noen som vet hva problemet er? jeg kjører windows ME. Kanskje Grafikkdrivere eller programmer som sperrer ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 http://www.divx.com Mulig det funker.. Hvis ikke har du Video lan Client. søk på det på http://www.download.com Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 prøv også windows update om det er i windows ME Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Ja det skal være windows update i ME, hvor finner jeg det hen? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 1. start 2. så står det Windows update der et sted.. 3. kommer inn på en nettside hvor du kan velge hva du vil installere og så installerer du de :D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 ojda.. HEHE... Liste over windows update: Critical updates and service packs - 19 :D ikke rart windowsen min oppførere seg litt rart :) Prøver å oppdatere windows litt jeg å se ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 får håpe det funker nå da :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg