acoupe Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hei ! Nå skal jeg ha meg effektanlegg og det som må til for å få rå lyd og litt mer effekt, på en 91.mod audi coupe. Så hva kan dere anbefale meg å kjøpe ? Jeg skal kjøpe meg ett sports luft filter, burde jeg da kjøpe K&N? eller vil dere anbefale noe andre merker ? all hjelp mottas med takk ! mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Anbefaler Ferrita.. koster mye, men er verdt det.. En kompis har det på en Coupe med 2.3 20v femmer, og det er deilig lyd i den bilen.. :) Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 sutarts har 2,3 l 10 v, hvor mye ga kompisen din for ferrita ?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 var vell 6500-7000 da jeg sjekka til min. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 hei jodd. hvordan ligger prisene på jetex da? tenker på et anlegg fra kat og bak. så vidt jeg har skjønt leverer supersprint kun bakre potte..,ser du holder til i kristiansand,driver no firma her i byen eller? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 spør litt for sutars jeg, siden jeg skal være med og fikse litt på bilen hans.. hva med simons eff. annlegg? pris på det sånn ca? Det sitter en chip i bilen hans nå, oppgitte hester var vel 163, hvor mye mer effekt vil han få ut av annlegget, om i det hele tatt det blir noe mer effekt, blir jo grom lyd og bedre respons på gass og turtall i allefall:) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by jodd Supersprint eller Jetex er å anbefale. Jetex er vel ukjent i landet, men de fleste tyske "tuningfirmaer" bruker dette. Kan skaffe begge merkene.. hvilke priser for kun bakpotter av disse 2 merkene? hvor mye mer økning blir det i lyd ved og erstatte rør bakover til kat. ?betydelig eller bare litt ekstra? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 syntes 163 hk er urealistisk med en chip på en 10v,den har trosalt 133(136) hk originalt,får ikke 33hk på en chip på den,vil vell tippe ca 10hk er realistisk. kanskje hvis du setter i en kvass kam i tilegg til eksos og filter og chip. Simons efektnalegg koster ca 2500 fra kat og bak,finnes med dobbelt og enkelt enderør,men blir nok grommere lyd med et anet merken en simons,og den pene lyden 5eren lager bør en jo få frem:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 tror det er gjort mer med den enn og chip trimme, Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by turbokano syntes 163 hk er urealistisk med en chip på en 10v,den har trosalt 133(136) hk originalt,får ikke 33hk på en chip på den,vil vell tippe ca 10hk er realistisk. kanskje hvis du setter i en kvass kam i tilegg til eksos og filter og chip. Simons efektnalegg koster ca 2500 fra kat og bak,finnes med dobbelt og enkelt enderør,men blir nok grommere lyd med et anet merken en simons,og den pene lyden 5eren lager bør en jo få frem:) tror han har kontakt med en på fyksen som kunne gi han rabatter, tror de hadde simons der, så kanskje det blir det? Du får svare suts. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 har du noen bilder av disse eller? har du som passer på golf3 også? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 kunne du gi meg pris på anlegg til en 91.mod Audi coupe 2.3e (5syl) ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedface Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Er selv på jakt etter annlegg til min s2 coupe. Er ikke Jetex og simons det samme? jetex leverer jo i vanlig sort stål og rustfritt. Simons suger, prøvde på bakpotten på min med org midtpotte, during i bilen og bråkte som faen.(den var 2.75") Eg trenger et anlegg som fløder til 400hk, helst over 2,5" og det skal være helt stillegående. Hvem har på lager i Norge? Siter 99' TT q 92 S4 avant 5seter x91'S2 3B-> ADU, porsche calipere 314mm, 269mm x91' 520 x2stk Scirocco 8vT og 16vG60 xGolf G60 snart turbo x89' Passat Stv. bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg