Gå til innhold

eff.anl til 91.mod Audi coupe

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei !

Nå skal jeg ha meg effektanlegg og det som må til for å få rå lyd og litt mer effekt, på en 91.mod audi coupe.

Så hva kan dere anbefale meg å kjøpe ?

Jeg skal kjøpe meg ett sports luft filter, burde jeg da kjøpe K&N? eller vil dere anbefale noe andre merker ?

all hjelp mottas med takk !

mvh

stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør litt for sutars jeg, siden jeg skal være med og fikse litt på bilen hans..

hva med simons eff. annlegg? pris på det sånn ca?

Det sitter en chip i bilen hans nå, oppgitte hester var vel 163, hvor mye mer effekt vil han få ut av annlegget, om i det hele tatt det blir noe mer effekt,

blir jo grom lyd og bedre respons på gass og turtall i allefall:)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jodd

Supersprint eller Jetex er å anbefale.

Jetex er vel ukjent i landet, men de fleste tyske "tuningfirmaer" bruker dette. Kan skaffe begge merkene..

hvilke priser for kun bakpotter av disse 2 merkene?

hvor mye mer økning blir det i lyd ved og erstatte rør bakover til kat. ?betydelig eller bare litt ekstra?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes 163 hk er urealistisk med en chip på en 10v,den har trosalt 133(136) hk originalt,får ikke 33hk på en chip på den,vil vell tippe ca 10hk er realistisk. kanskje hvis du setter i en kvass kam i tilegg til eksos og filter og chip. Simons efektnalegg koster ca 2500 fra kat og bak,finnes med dobbelt og enkelt enderør,men blir nok grommere lyd med et anet merken en simons,og den pene lyden 5eren lager bør en jo få frem:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

syntes 163 hk er urealistisk med en chip på en 10v,den har trosalt 133(136) hk originalt,får ikke 33hk på en chip på den,vil vell tippe ca 10hk er realistisk. kanskje hvis du setter i en kvass kam i tilegg til eksos og filter og chip. Simons efektnalegg koster ca 2500 fra kat og bak,finnes med dobbelt og enkelt enderør,men blir nok grommere lyd med et anet merken en simons,og den pene lyden 5eren lager bør en jo få frem:)

tror han har kontakt med en på fyksen som kunne gi han rabatter, tror de hadde simons der, så kanskje det blir det?

Du får svare suts.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv på jakt etter annlegg til min s2 coupe.

Er ikke Jetex og simons det samme? jetex leverer jo i vanlig sort stål og rustfritt.

Simons suger, prøvde på bakpotten på min med org midtpotte, during i bilen og bråkte som faen.(den var 2.75")

Eg trenger et anlegg som fløder til 400hk, helst over 2,5" og det skal være helt stillegående. Hvem har på lager i Norge?

99' TT q

92 S4 avant 5seter

x91'S2 3B-> ADU, porsche calipere 314mm, 269mm

x91' 520

x2stk Scirocco 8vT og 16vG60

xGolf G60 snart turbo

x89' Passat Stv. bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider